TV Puls w ofensywie

piątek, 19 Paź 2007; SWK PL

Telewizja Puls 28 października pokaże widzom nowe oblicze. Oprócz serwisu informacyjnego „Puls Raport” stacja wystartuje z nowościami rozrywkowymi, teleturniejami i serialami. Ale nie byle jakimi. Wykupiła licencje na programy, które na Zachodzie przyciągają miliony widzów – zapowiedział Dziennik.

Może dlatego specjaliści uważają, że w ciągu kilku najbliższych lat Puls może stać się poważną konkurencją zarówno dla TVN, jak i Polsatu. Ale konkurencja nie. śpi. Jak pisaliśmy wczoraj, TVN chce unieważnienia koncesji stacji, dzięki której Puls mógł zmienić charakter ze spoleczno-religijnego na uniwersalny. A tylko pod takim warunkiem półtora roku temu w telewizję franciszkanów zainwestował Rupert Murdoch, jeden z najbogatszych ludzi mediów na świecie. Dzięki niemu Puls ma pieniądze na znane nazwiska i atrakcyjne programy. Puls stawia przede wszystkim na tzw. prime time, czyli czas, gdy przed telewizorami zasiada najwięcej widzów. Stacja nie ryzykuje, przygotowała bowiem pozycje, które sprawdziły się w telewizjach amerykańskich (Fox czy ABC), brytyjskich i skandynawskich…

Źródło: Wiara.pl
Link: www.PulsTV.pl



PATRONI MEDIALNI XX Targów Wydawców Katolickich w Lublinie
GOŚĆ NIEDZIELNY N NIEDZIELA N IDZIEMY N TVP LUBLIN N RADIO LUBLIN N LubelskaTV N N BIBLIOTEKA ANALIZ N KAI N e-KAI N Magazyn Literacki KSIAZKI N NOTES Wydawniczy N NOWYTYDZIEŃ N PODLASIE24.PL N KATOLICKIE RADIO PODLASIE N RADIO PLUS N RADIO CENTRUM N KATOLICKIE RADIO ZAMOŚĆ N Radio Warszawa N KURIER LUBELSKI N DZIENNIK WSCHODNI N LUBELSKI SERWIS INFORMACYJNY N NASZE MIASTO N RYNEK KSIĄŻKI N WIADOMOŚCI KSIĘGARSKIE N ORSZAK ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA N
PARTNERZY Stowarzyszenia Wydawców Katolickich
Drukarnia im. Adama Półtawskiego N Wydawnictwo JEDNOŚĆ N Drukarnia DRUK-INTRO N Festiwal Filmów Niepokalanów N KSIĘGARNIA NA MIODOWEJ N N TOYOTA Marki N N
SWK.pl powered by WordPress - Unnamed