Tradycyjne media a internet

piątek, 9 Mar 2007; SWK PL

Tradycyjne media muszą szybko i dużo zainwestować w internet, by przeżyć – pisze Krzysztof Urbanowicz w blogu Media Cafe.

Internet i technologie cyfrowe zmienią w sposób radykalny nie tylko ekonomię mediów tradycyjnych, ale również ich organizację, strukturę i produkowane przez nich treści. Tradycyjne media muszą więc szybko i dużo zainwestować w internet, by stawić czoła temu wyzwaniu i przeżyć. Czytaj dalszy ciąg…

Źródło: Media Cafe Polska




PATRONI MEDIALNI XXIII Targów Wydawców Katolickich w Warszawie
Polskie Radio TVP NARODOWE CENTRUM KULTURY INSTYTUT KSIĄŻKI GOŚĆ NIEDZIELNY DEON NIEDZIELA IDZIEMY DO RZECZY PRZEWODNIK KATOLICKI KAI GŁOS OJCA PIO POSŁANIEC CHARAKTERYN FRONDAN Miłujcie sięN AGAPEN AEROPAG21 GŁOS POKOJU PROMYCZEK Egzorcysta FAMILIA GLORIA24 WIARA.PL Wydawnictwo SERAFIN ŚWIĘTY WOJCIECH WYDAWNICTWO TEOLOGIA POLITYCZNA wSIECI wPolityce.pl wSieci Historii FRATRIA BIBLIOTEKA ANALIZ PODLASIE24.PL Radio Watykańskie Magazyn Literacki KSIAZKI NOTES Wydawniczy RYNEK KSIĄŻKI WIADOMOŚCI KSIĘGARSKIE WYDAWCA STACJA7 WIRTUALNY WYDAWCA      
PARTNERZY XXIII Targów Wydawców Katolickich w Warszawie
  ZTM WARSZAWA TRAMWAJE WARSZAWSKIE MIEJSKIE ZAKŁADY AUTOBUSOWE METRO WARSZAWSKIE www.urbaninfo.tv TO TU Radio Warszawa KATOLICKIE RADIO PODLASIE Radio Niepokalanów Radio GŁOS Radio EMAUS Caritas Polska CMJP2 Ola i Jaś Dominik Międzynarodowy Festiwal Filmów Niepokalanów SACROEXPO TOYOTA Marki DROGA Cuda i Łaski Boże Źródło Nasza Arka Wychowawca STOWARZYSZENIE POLSKICH MEDIÓW KONSORCJUM IZB i ORGANIZACJI GOSPODARCZYCH TTG POLSKA IZBA HOTELARSTWA WARSZAWSKA IZBA GOSPODARCZA
     
SPONSORZY XXIII Targów Wydawców Katolickich
  Drukarnia im. Adama Półtawskiego N ARCTIC PAPER N Wydawnictwo JEDNOŚĆ N Drukarnia DRUK-INTRO
SWK.pl powered by WordPress - Unnamed