Tradycyjne media a internet

piątek, 9 Mar 2007; Nanga Parbat

Tradycyjne media muszą szybko i dużo zainwestować w internet, by przeżyć – pisze Krzysztof Urbanowicz w blogu Media Cafe.

Internet i technologie cyfrowe zmienią w sposób radykalny nie tylko ekonomię mediów tradycyjnych, ale również ich organizację, strukturę i produkowane przez nich treści. Tradycyjne media muszą więc szybko i dużo zainwestować w internet, by stawić czoła temu wyzwaniu i przeżyć. Czytaj dalszy ciąg…

Źródło: Media Cafe Polska



PATRONI MEDIALNI XIX Targów Wydawców Katolickich w Lublinie
GOŚĆ NIEDZIELNY N NIEDZIELA N IDZIEMY N TVP LUBLIN N iTVL N BIBLIOTEKA ANALIZ N KAI N Magazyn Literacki KSIAZKI N NOTES Wydawniczy N NOWYTYDZIEŃ N PODLASIE24.PL N RADIO LUBLIN N KATOLICKIE RADIO PODLASIE N RADIO eR N RADIO CENTRUM N KATOLICKIE RADIO ZAMOŚĆ N Radio Warszawa N KURIER LUBELSKI N DZIENNIK WSCHODNI N LUBELSKI SERWIS INFORMACYJNY N NASZE MIASTO N RYNEK KSIĄŻKI N WIADOMOŚCI KSIĘGARSKIE N
PARTNERZY Stowarzyszenia Wydawców Katolickich
Drukarnia im. Adama Półtawskiego N Wydawnictwo JEDNOŚĆ N Drukarnia DRUK-INTRO N Festiwal Filmów Niepokalanów N KSIĘGARNIA NA MIODOWEJ N N TOYOTA Marki N N
SWK.pl powered by WordPress - Unnamed