XXIV Targi Wydawców Katolickich
XXIV Targi Wydawców Katolickich


Raport z konferencji Klienci 2.0

piątek, 11 Maj 2007; SWK PL

Internet Standard zaprasza do pobierania raportu będacego podsumowaniem konferencji “Klienci 2.0. FMCG. Jak pozyskać, utrzymać i zmonetaryzować e-klienta?“, która odbyła się w styczniu br. i została zorganizowana przez Internet Standard oraz Gazeta.pl. Raport jest podsumowaniem dwudniowej konferencji, można znaleźć w nim wiele informacji i wskazówek szczególnie cennych dla przedstawicieli branży dóbr szybkozbywalnych.

Znajdują się w nim następujące rozdziały:

– Obraz rynku internetowego w Europie
– Branża FMCG w internecie
– Metody pozyskiwania konsumentów w sieci
– Jak budować społeczności w internecie?
– Reklama w wyszukiwarkach
– Reklama w grach, czyli advergames
– Konkursy – to naprawdę przyciąga internautów
– Direct Response – czyli jak zaktywizować użytkownika
– Targetowanie behawioralne – Jak trafić z reklamą do odpowiedniego użytkownika?
– Nagroda BEST FMCG@CTION
– Przykłady skutecznych kampanii
– Trendy w marketingu internetowym dla branży FMCG

Źródło: Internet Standard



PATRONI MEDIALNI XX Targów Wydawców Katolickich w Lublinie
GOŚĆ NIEDZIELNY N NIEDZIELA N IDZIEMY N TVP LUBLIN N RADIO LUBLIN N LubelskaTV N N BIBLIOTEKA ANALIZ N KAI N e-KAI N Magazyn Literacki KSIAZKI N NOTES Wydawniczy N NOWYTYDZIEŃ N PODLASIE24.PL N KATOLICKIE RADIO PODLASIE N RADIO PLUS N RADIO CENTRUM N KATOLICKIE RADIO ZAMOŚĆ N Radio Warszawa N KURIER LUBELSKI N DZIENNIK WSCHODNI N LUBELSKI SERWIS INFORMACYJNY N NASZE MIASTO N RYNEK KSIĄŻKI N WIADOMOŚCI KSIĘGARSKIE N ORSZAK ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA N
PARTNERZY Stowarzyszenia Wydawców Katolickich
Drukarnia im. Adama Półtawskiego N Wydawnictwo JEDNOŚĆ N Drukarnia DRUK-INTRO N Festiwal Filmów Niepokalanów N KSIĘGARNIA NA MIODOWEJ N N TOYOTA Marki N N
SWK.pl powered by WordPress - Unnamed