Nie jestem Murdochem – rozmowa z prezesem Point Group

piątek, 11 Maj 2007; SWK PL

– Dopiero rozwiniemy skrzydła – zapewnia w rozmowie z serwisem Mediarun.pl Michał Lisiecki, prezes Platformy Mediowej Point Group… Point Group wygrał właśnie przetarg na tygodnik Ozon. Jakie macie Państwo plany odnośnie pisma? – Tak, los bywa przewrotny. Ozon był tygodnikiem, który bardzo ostro swojego czasu nas atakował za premierową okładkę Machiny z Matką Boską. Na razie nie mamy żadnych planów wobec pisma. Nie wiemy w ogóle czy Ozon się ukaże.

Trzeba pamiętać, że kupiliśmy cenne aktywa: zarówno sprzęt, jak i oprogramowanie, prawa do tekstów, prawa do wydawania tytułu. Nabywamy w ten sposób rozpoznawalny brand, ale czy te wartości wykorzystamy pod marką Ozon i czy to będzie nadal tygodnik to jest wielką niewiadomą. Wymaga to przeanalizowania i zajmie się tym pewnie ten sam zespół, który będzie powołany do stworzenia dziennika. Skorzystanie z takiej marki, znacząco już wypromowanej i rozpoznawalnej jest dla nas sytuacją duża łatwiejszą niż zaczynanie od zera.

Czytaj całą rozmowę…

Źródło: Mediarun.pl



PATRONI MEDIALNI XX Targów Wydawców Katolickich w Lublinie
GOŚĆ NIEDZIELNY N NIEDZIELA N IDZIEMY N TVP LUBLIN N RADIO LUBLIN N LubelskaTV N N BIBLIOTEKA ANALIZ N KAI N e-KAI N Magazyn Literacki KSIAZKI N NOTES Wydawniczy N NOWYTYDZIEŃ N PODLASIE24.PL N KATOLICKIE RADIO PODLASIE N RADIO PLUS N RADIO CENTRUM N KATOLICKIE RADIO ZAMOŚĆ N Radio Warszawa N KURIER LUBELSKI N DZIENNIK WSCHODNI N LUBELSKI SERWIS INFORMACYJNY N NASZE MIASTO N RYNEK KSIĄŻKI N WIADOMOŚCI KSIĘGARSKIE N ORSZAK ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA N
PARTNERZY Stowarzyszenia Wydawców Katolickich
Drukarnia im. Adama Półtawskiego N Wydawnictwo JEDNOŚĆ N Drukarnia DRUK-INTRO N Festiwal Filmów Niepokalanów N KSIĘGARNIA NA MIODOWEJ N N TOYOTA Marki N N
SWK.pl powered by WordPress - Unnamed