XXIV Targi Wydawców Katolickich
XXIV Targi Wydawców Katolickich


Koniec z reklamami książek w prasie?

poniedziałek, 12 Mar 2007; SWK PL

Amerykańska prasa przyciąga coraz mniej reklamodawców. Najmniej atrakcyjnymi działami dla reklamodawców wydają się być sekcje poświęcone recenzjom książek.

Ilość reklam zamieszczanych przez wydawców w tych sekcjach od kilku lat systematycznie spada. Wydawcy, zamiast za reklamę w prasie, wolę płacić księgarniom za umieszczanie ich książek w eksponowanych miejscach: na wystawach i półkach z nowościami.

Reklama książek to nie lada wyzwanie dla wydawców. Dla każdej wydawanej przez siebie pozycji musza stworzyć odrębną kampanię promocyjną, podobnie jak studia filmowe chcące wypromować swój film. Tyle, że wydawcy nie dysponują aż tak wysokimi sumami na ten cel. Nie mają też możliwości budowania renomy swojej marki, gdyż niewielu czytelników decyduje się na zakup książki ze względu na jej wydawcę.

Źródło: Mediarun.pl



PATRONI MEDIALNI XX Targów Wydawców Katolickich w Lublinie
GOŚĆ NIEDZIELNY N NIEDZIELA N IDZIEMY N TVP LUBLIN N RADIO LUBLIN N LubelskaTV N N BIBLIOTEKA ANALIZ N KAI N e-KAI N Magazyn Literacki KSIAZKI N NOTES Wydawniczy N NOWYTYDZIEŃ N PODLASIE24.PL N KATOLICKIE RADIO PODLASIE N RADIO PLUS N RADIO CENTRUM N KATOLICKIE RADIO ZAMOŚĆ N Radio Warszawa N KURIER LUBELSKI N DZIENNIK WSCHODNI N LUBELSKI SERWIS INFORMACYJNY N NASZE MIASTO N RYNEK KSIĄŻKI N WIADOMOŚCI KSIĘGARSKIE N ORSZAK ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA N
PARTNERZY Stowarzyszenia Wydawców Katolickich
Drukarnia im. Adama Półtawskiego N Wydawnictwo JEDNOŚĆ N Drukarnia DRUK-INTRO N Festiwal Filmów Niepokalanów N KSIĘGARNIA NA MIODOWEJ N N TOYOTA Marki N N
SWK.pl powered by WordPress - Unnamed