Gość Niedzielny idzie w górę

wtorek, 6 Lut 2007; Nanga Parbat

W listopadzie 2006 zyskał tylko Gość Niedzielny. W dół Polityka, Newsweek, Wprost i Przekrój – poinformował wortal Wirtualnemedia.pl.
Polityka (“Polityka” Spółdzielnia Pracy) odnotowała w listopadzie 2006 r. najwyższą sprzedaż ogółem spośród wszystkich tygodników opinii – wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż Polityki wyniosła 160 346 egz. (175 952 egz. w analogicznym okresie 2005 roku).

Na drugim miejscu znalazł się październikowy lider – Newsweek Polska (Axel Springer Polska), który zanotował spadek sprzedaży ‘rdr’ z 151 193 egz. do poziomu 145 902 egz.

Na trzecim miejscu uplasował się Gość Niedzielny – sprzedanych 137 223 egzemplarzy (126 782 egz. – listopad 2005) a na czwarte spadł Wprost (AWR “Wprost”) ze sprzedażą 121 878 egz. (spadek o ponad 30 tys. egz.).

Wiara.pl/Wirtualnemedia.pl



PATRONI MEDIALNI XIX Targów Wydawców Katolickich w Lublinie
GOŚĆ NIEDZIELNY N NIEDZIELA N IDZIEMY N TVP LUBLIN N iTVL N BIBLIOTEKA ANALIZ N KAI N Magazyn Literacki KSIAZKI N NOTES Wydawniczy N NOWYTYDZIEŃ N PODLASIE24.PL N RADIO LUBLIN N KATOLICKIE RADIO PODLASIE N RADIO eR N RADIO CENTRUM N KATOLICKIE RADIO ZAMOŚĆ N Radio Warszawa N KURIER LUBELSKI N DZIENNIK WSCHODNI N LUBELSKI SERWIS INFORMACYJNY N NASZE MIASTO N RYNEK KSIĄŻKI N WIADOMOŚCI KSIĘGARSKIE N
PARTNERZY Stowarzyszenia Wydawców Katolickich
Drukarnia im. Adama Półtawskiego N Wydawnictwo JEDNOŚĆ N Drukarnia DRUK-INTRO N Festiwal Filmów Niepokalanów N KSIĘGARNIA NA MIODOWEJ N N TOYOTA Marki N N
SWK.pl powered by WordPress - Unnamed