XXIV Targi Wydawców Katolickich
XXIV Targi Wydawców Katolickich


Cztery filary marketingu online

piątek, 11 Maj 2007; SWK PL

Nowe badanie mediaplanerów z agencji GroupM podkreśla, że obecność w internecie jest konieczna nie tylko dla marketerów, którzy zajmują się na co dzień transakcjami w sieci, ale także dla tych, którzy wcześniej w ogóle go nie brali pod uwagę. Raport pokazuje, że sukces w promowaniu swojej marki w internecie, można osiągnąć tylko poprzez zrozumienie, czego od nowych mediów oczekują odbiorcy – pisze Internet Standard.

W erze technologii cyfrowych, obecność w internecie jest konieczna, zgodnie ze raportem GroupM, który analizuje światowe trendy w marketingu online…

Czytaj cały tekst…

Źródło: Internet Standard



PATRONI MEDIALNI XX Targów Wydawców Katolickich w Lublinie
GOŚĆ NIEDZIELNY N NIEDZIELA N IDZIEMY N TVP LUBLIN N RADIO LUBLIN N LubelskaTV N N BIBLIOTEKA ANALIZ N KAI N e-KAI N Magazyn Literacki KSIAZKI N NOTES Wydawniczy N NOWYTYDZIEŃ N PODLASIE24.PL N KATOLICKIE RADIO PODLASIE N RADIO PLUS N RADIO CENTRUM N KATOLICKIE RADIO ZAMOŚĆ N Radio Warszawa N KURIER LUBELSKI N DZIENNIK WSCHODNI N LUBELSKI SERWIS INFORMACYJNY N NASZE MIASTO N RYNEK KSIĄŻKI N WIADOMOŚCI KSIĘGARSKIE N ORSZAK ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA N
PARTNERZY Stowarzyszenia Wydawców Katolickich
Drukarnia im. Adama Półtawskiego N Wydawnictwo JEDNOŚĆ N Drukarnia DRUK-INTRO N Festiwal Filmów Niepokalanów N KSIĘGARNIA NA MIODOWEJ N N TOYOTA Marki N N
SWK.pl powered by WordPress - Unnamed